avatar Ten blog rowerowy prowadzi 19Piotras85 z miasteczka . Mam przejechane 15738.70 kilometrów w tym 6505.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy 19Piotras85.bikestats.pl

100-200

• Sprzęt Srebrna łuna

Piękny dzień na stówkę

Sobota, 13 października 2018 · dodano: 13.10.2018 | Komentarze 6

Plany na sobotę były zgoła inne. Miał być góral, ruszyłem trekkingiem. Nie żebym narzekał ale już zacząłem się wczuwać w MTB. Chyba dlatego dzisiejszy trip był tak mega przyjemny. Pogoda i szkic trasy w głowie, poparte wszystko rzutem oka na mapę.
Początek był mozolny, dopasowywałem ustawienia roweru. Według doświadczeń związanych z bólem kolana. Zacząłem też bardziej kontrolować samo pedałowanie. Efekt jest taki, że całą drogę nie czułem większego bólu i po powrocie do domu również jest spoko.
Gdybym jechał bardziej z wiatrem dwieście by pykło. Czułem dziś powera jednak powrót pod wiatr i z wiatrem z boku dał mi wycisk. Nie jechałem jeszcze nigdy tak typowo z wiatrem. Trzeba o tym pomyśleć.

Zdjęć byłoby więcej niestety na 50 kilometrze rozładował mi się aparat ;)
Fajny dzień, kolorowo wokół, słoneczko pięknie dziś malowało cały świat. Więcej takich dni ;)

Kategoria 100-200, ze zdjęciem

• Sprzęt Srebrna łuna

Zielarki z Gorzuchowa

Piątek, 16 lutego 2018 · dodano: 16.02.2018 | Komentarze 8

Zgadałem się z Rolnikiem na wspólną stówkę. Wyszło fajnie, bo oboje mieliśmy dziś wolne od pracy. Mati miał plan odwiedzenia Zielarek z Gorzuchowa, a ja przystałem na tą zimową atrakcję. Oczywiście celem nie mniej ważnym było przejechanie dziś 100km.
Po drodze odwiedziliśmy kilka pomników upamiętniających Powstańców Wielkopolskich oraz ich grób na cmentarzu w Kłecku.
Wiele się dziś dowiedziałem od Mateusza, który jest prawdziwym patriotą i bardzo dużo wie na temat wielu postaci z kart historii naszego regionu.
Wycieczka przebiegała bez większego zmęczenia, słoneczko zaświeciło po 11 i to dodało  nam mega kopa pozytywu. Do Zielarek trafiliśmy bez problemu. Zielarki online . Człowiek wyobraża sobie to co spotkało te kobiety za niewinność, to żal się robi. Dziś aktywiści zamykani i zabijani kiedy są niewygodni są takimi Zielarkami dzisiejszych czasów.
Przejeżdżaliśmy przez Kiszkowo dlatego postanowiłem pokazać Rolnikowi kilka fyrtli. Było trochę czasu żeby usiąść i nacieszyć się widokami. Kiszkowska ostoja
Powrót z Kiszkowa do domu czyli na ok 75 kilometrze wiatr zaczął dawać się we znaki. Do tego stopnia, że dwa kilometry przed domem opadłem z sił. Wiało tak w mordę, że kląłem wniebogłosy żeby dodać sobie energii. Udało się i pierwsza stówka w tym roku i od 2-3 lat stała się faktem.
Dzięki Mati za fajnego tripa, ciekawe opowieści i pierwszą stówkę.

Zapiski Typa:

• Sprzęt Lawirant

solo seta w Puszczy Zielonce i PK Promno :)

Środa, 11 lipca 2012 · dodano: 11.07.2012 | Komentarze 5

wyjechałem ok 13.00, spokojnie i z wielkim zapałem. dzień miałem wolny od pracy więc korzystam, a siły mówiły mi, że to jest ten dzień na dobrą jazdę :) zrobiłem 50 km ale jeszcze wtedy nie wiedziałem że będę chciał robić pierwsze 100 km ... poszła wkrętka i jazda, wymyślanie fajnej traski dlatego zaliczyłem dwa dziewicze miejsca okolicy ... :)