avatar Ten blog rowerowy prowadzi 19Piotras85 z miasteczka . Mam przejechane 15738.70 kilometrów w tym 6505.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy 19Piotras85.bikestats.pl
  • Sprzęt Lawirant

Osowa Góra z BS Braćmi

Sobota, 22 lutego 2014 · dodano: 22.02.2014 | Komentarze 5

Wycieczka na Osową Górę "zaświeciła" mi w głowie we wtorek. Od razu dałem cynka na forum żeby podzielić się spostrzeżeniami z BS Braćmi i pomysł się spodobał. Tak więc w składzie: Pan Jurek, Micor i Grigor ruszyliśmy na podbój Warty i Mosiny ;) W drodze na Maltę czekał na nas Jakub, który dołączył do towarzystwa.
Jezioro Maltańskie prezentuje się nie źle jak na środek miasta, dziś nawet zbyt wielu ludzi nie było, a jeśli już to więcej biegaczy niż rowerzystów. I na stoku o dziwo śnieg i oczywiście narciarze. Dalej przez miasto co było nieuniknione żeby wbić się na Nadwarciański Szlak Rowerowy. Po kilkunastu minutach byliśmy już na wałach. Cały ten słoneczny tydzień sprawił, że błoto w większości ustąpiło suchej nawierzchni i jazda była naprawdę przyjemna. Od Lubonia szlak zmienia się w prawdziwy "plac zabaw". Wąskie ścieżki, drzewa, korzenie, górki, dołki, mostki i czego dusza zapragnie żeby z uśmiechem na japie zapierdalać do przodu jeden za drugim. Ach te emocje! :D Chwila moment i byliśmy już w Puszczykowie skąd na Osową Górę już tylko żabi skok.
Na samej wieży byłem drugi raz, dziś warunki sprawiły, że niezła panorama była widoczna z góry, więc była to wielka nagroda za trud włożony w to żeby tam dotrzeć ;)
Powrót do domu zaplanowaliśmy asfaltem zaliczając m.in. Rogalin. Asfalt nie przeszkadzał, a kilometry ubywały pod kołami bardzo szybko. Po dotarciu do Kostrzyna Wielkopolskiego i krótkiej przerwie żegnamy kompanów z Gniezna i śmigamy z Grigorem całkowicie w kierunku domu.
Dzisiejsza sobota zaliczona do bardzo udanych! Super pogoda, słońce i błękitne niebo sprawiły, że mogłem więcej ;) Dzięki panowie za świetny wypad!

Kolorowa historia:

Grigor i Micor, a Pan Jurek zaginiony w akcji ;)
Grigor i Micor, a Pan Jurek zaginiony w akcji ;) © 19Piotras85" />

Szaleńcy © 19Piotras85" />

Święty Piotr ;D
Święty Piotr ;D © 19Piotras85" />

Wieża na Osowej Górze (1)
Wieża na Osowej Górze (1) © 19Piotras85" />

Wieża na Osowej Górze (2)
Wieża na Osowej Górze (2) © 19Piotras85" />

Pogoda wpływa na samopoczucie ;) ujęcie z wieży
Pogoda wpływa na samopoczucie ;) ujęcie z wieży © 19Piotras85" />

Pałac w Rogalinie
Pałac w Rogalinie © 19Piotras85" />

Kościół p.w. Św. Marcelina wybudowany w latach 1817-1820 na polecenie Hr. Edwarda Raczyńskiego © 19Piotras85" />

Grigor jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!