avatar Ten blog rowerowy prowadzi 19Piotras85 z miasteczka . Mam przejechane 15738.70 kilometrów w tym 6505.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy 19Piotras85.bikestats.pl
  • Sprzęt Lawirant

BikeOrient Władysławów

Sobota, 28 kwietnia 2018 · dodano: 29.04.2018 | Komentarze 5

Za namową kolegi Dominika poznanego na BS zapisałem się na pierwszy w życiu BikeOrient. Mi z kolei udało się zainteresować tematem Mateusza, który również wziął udział w imprezie. Władysławów leżący w powiecie tureckim w województwie wielkopolskim był gospodarzem tego wydarzenia. Na starcie stanęło w sumie ponad 260 osób w różnych kategoriach. Organizator rozdał mapy z 30 wyznaczonymi punktami. Aby zaliczyć kategorię mega musieliśmy odszukać dowolnych 18/30 punktów w jak najkrótszym czasie. Naszym celem była dobra zabawa, integracja bez szarży i aby jak najwięcej zobaczyć. Po starcie przy pierwszych punktach było dość tłoczno. Po niektórych było widać, że przyjechali tu wygrać, ale nie po nas :D Luźne podejście i 100% fun.
Nie znaczy to, że było łatwo. Punkty bardzo dobrze oznaczone na mapie i zlokalizowane. Trzeba było się nieźle natrudzić żeby odnaleźć znacznik. Ukształtowanie terenu okolic Turku jest świetne. Lasy, a w nich wzniesienia, górki, skarpy, doły, wąwozy itd. Po prostu petarda. Jednak dla mnie, chłopaka z nizin te góreczki dawały się we znaki. Szkoda, że w okolicach Poznania tak nie ma. PK Promno ok, jednak nie do porównania.
Czas spędzony na trasie pozwolił poznać kilka twarzy i przeżyć miłe chwile. Nauka nie pójdzie w las i być może jeszcze skorzystam z doświadczeń z soboty.
Dominik miło było Cie poznać, Rolnik dzięki, że zdecydowałeś się pojechać. Myślę, że nie żałujesz ;) tak jak ja!

kilka ujęć:

Gotowi do startu, rowery ogarnięte, my głodni wyzwania.

kolejka do znacznika

punkt numer 6, ciężki do znalezienia

lokalny sklep, przerwa na posiłek i tankowanie. Papa się śmiała;)

Rolnik

Domino

Piotras

Bunkier

Ekipa z którą mijaliśmy się po drodze kilka razy pomagając sobie wzajemnie. Pozdrawiam Was serdecznie!

Medale w dłoni, integracja udana i wiele pozytywnych chwil przeżyte. Nic więcej mi nie trzeba ;)

Pozdrower!

rolnik90
| 13:56 środa, 3 października 2018 | linkuj Było Zajebiście :-D
grigor86
| 09:29 poniedziałek, 30 kwietnia 2018 | linkuj No dobrze spędzone chwile w siodle :-)
Trollking
| 21:26 niedziela, 29 kwietnia 2018 | linkuj Pewnie zabawa była przednia, szczególnie jeśli ma się w tyle wspomnianych napinaczy na zwycięstwo :)
domino83
| 21:08 niedziela, 29 kwietnia 2018 | linkuj Oczywiście dziękuję Wam za przybycie :) Taka trasa z taką ekipą to zaszczyt. Mam nadzieję że spotkamy się 26.05 w Uniejowie na OrientAkcji :)
| 21:05 niedziela, 29 kwietnia 2018 | linkuj Nie ma wywiadu z nami :( http://iturek.net/6762/wideo-rywalizacja-przygoda-i-integracja-podczas-bike-orient-we-wladyslawowie#disqus_thread
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!