Krótki wypad

Sobota, 12 maja 2018 · Komentarze(3)
Kategoria bez zdjęcia
Krótka przejażdżka tym razem bez Heleny i fotelika.
Srebrna łuna łapie luzy przy sterach i to mnie martwi nieco. Była robiona korekta ale być może przez te jazdy terenowe z Heleną problem będzie się powtarzał. Rower trekkingowy nie ma obowiązku jeździć tylko po utwardzonych drogach i trochę powinno być wstyd firmie Kross, że po przejechanych ok. 1500 kilometrów dzieją się takie nie fajne rzeczy.

piotrp - dokładnie, wsiadasz na rower i nie daje ci to spokoju. Serwis czeka ;)
Trollking - Kross z 2012 roku także mimo, że ja kupiłem nie używany w sklepie to jednak dzisiejsze maszyny mogą się już różnić nieco.

19Piotras85 08:57 piątek, 18 maja 2018

Jak wiesz, że coś jest nie tak to cię męczy :-( Przerabiałem to na początku maja.

piotrp 16:09 czwartek, 17 maja 2018

Albo felerny egzemplarz, albo Kross spoczął na laurach po kilku latach dobrej passy. Stawiam na jedno i drugie.

Trollking 21:19 niedziela, 13 maja 2018
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!