avatar Ten blog rowerowy prowadzi 19Piotras85 z miasteczka . Mam przejechane 15738.70 kilometrów w tym 6505.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy 19Piotras85.bikestats.pl
  • Sprzęt Lawirant

Bez celu bez spiny, to tu to tam ;)

Sobota, 13 lipca 2013 · dodano: 13.07.2013 | Komentarze 1

Wczoraj ustawka z Grigorem na sobotę od rana. Dałem cynka koledze Norbertowi, który bez żadnego zawahania odpisał, że jedzie z nami. Spotkanie doszło do skutku i tak w trzech zaczęliśmy kręcić sobotnie kilometry. Zaliczyliśmy Dziewiczą Górę co było naszym jedynym celem, a później to tu to tam i bez większej spiny odwiedziliśmy fajne miejsca ;) Norbert miał czas do ok 13.00 więc odstawiliśmy go w miejsce z którego miał prostą drogę do domu (50 kilometr naszego tripa) a ja i Grigor kontynuowaliśmy kręcenie dalej ;) Bez celu bez spiny, to tu to tam ;) Wycieczka spoko, towarzystwo godne polecenia na każde warunki ;) Dzięki chłopaki za udaną sobotę i do następnego.

Zdjęcia i opis Grigora ;)