bez zdjęcia

duszna trzydziestka ;)

Wtorek, 21 sierpnia 2012 · Komentarze(5)
Kategoria bez zdjęcia
Patrze a na koncie sianko którego się nie spodziewałem szczerze mówiąc. Ucieszyło mnie to bo planowałem kupić dziś pompkę do amortyzatorów. Jak pomyślałem tak zrobiłem i udałem się do Swaja co było początkiem krótkiego solowego wypadu na dzisiejsze popołudnie...popmeczka kupiona, sprawdzona. Z Kamilzeswaja się widziałem i pogadaliśmy troszkę jakbyśmy się znali już kope lat :) miło było ale trzeba było śmigać dalej ...

Suma sumarum amor w Centurionie jest do dupy co dopiero teraz do mnie dotarło. Kiedy Kenhill zrobił serwis byłem w niebo wzięty...czar prysł i to po tygodniu z groszem i w dodatku nie jeździłem jakoś specjalnie rowerem, powietrze zeszło do pewnego poziomu co mnie zirytowało. Podniosłem skok do 120 mm co jest fajne ale wrócę do 100 mm bo mam wrażenie że cały przód mi pływa, rower jakoś dziwnie się prowadzi co akurat traktuję jako swego rodzaju doświadczenie które na pewno w przyszłości się przyda ;) no nic Kenhill czeka nas powtórka z rozrywki ;)

Pk Promno i odwiedziny Seby ;)

Wtorek, 17 lipca 2012 · Komentarze(2)
Kategoria bez zdjęcia
Brak epy i chęci do jazdy sprawił, że dziś nie wyszło za dużo km, ale cieszę się, ze się ruszyłem bo tego mi brakowało :) Gaducha z Sebą bo dawno się nie widzieliśmy a później do domu :)

solo seta w Puszczy Zielonce i PK Promno :)

Środa, 11 lipca 2012 · Komentarze(5)
wyjechałem ok 13.00, spokojnie i z wielkim zapałem. dzień miałem wolny od pracy więc korzystam, a siły mówiły mi, że to jest ten dzień na dobrą jazdę :) zrobiłem 50 km ale jeszcze wtedy nie wiedziałem że będę chciał robić pierwsze 100 km ... poszła wkrętka i jazda, wymyślanie fajnej traski dlatego zaliczyłem dwa dziewicze miejsca okolicy ... :)

solo na około

Poniedziałek, 2 lipca 2012 · Komentarze(0)
Kategoria bez zdjęcia
Na mały trip ruszyłem kiedy temperatura nieco spadła. Jechało się dobrze, trochę lasem trochę asfaltem, ogólnie pozytywnie.

do serwisu i z powrotem

Środa, 27 czerwca 2012 · Komentarze(8)
Kategoria bez zdjęcia
Dziś byłem umówiony na regulację przerzutki, Swarzędz ul. Cieszkowskiego "Brodex". Chłopaki spoko, przerzutka ustawiona dobrze, ogólnie jestem zadowolony :)

Na allegro zamówiłem dętki schwalbe, a dzisiaj dokupiłem "zestaw naprawczy" bo słyszałem, że łatki radzą sobie i dobrze trzymają powietrze więc jakaś oszczędność być może będzie widoczna.
Kupiłem tez pedały SPD SHIMANO DEORE PD-M540 także teraz tylko buty w nie odległym czasie i będzie już na razie koniec inwestycji w rower póki nie będzie trzeba wymieniać korby, łańcucha, opon itd :D

to tu to tam :D

Piątek, 22 czerwca 2012 · Komentarze(2)
19.06.12

do Kostrzyna

A że pogoda dopisała wybraliśmy się z Sylwią "na rowery" :) Żadna trasa nie ustalona i wyszło w czasie jazdy, że tym razem odwiedzimy Kostrzyn Wielkopolski. Po drodze - całkowicie utwardzonej - podziwialiśmy m.in. dworek Pana Wieczorka w Puszczykowie-Zaborze, co wzbudziło nasze emocje, marzenia i naprawdę pozytywne odczucia. Pięknie, czysto, wiejsko :)

Dalej już aż tak pięknie nie było a sam Kostrzyn w centrum spokojny, dzieciaki podpalone euro między blokami kopały piłe, a my ze spokojem wcinaliśmy lody :)
To co utkwiło w głowie najbardziej to zapach truskawek towarzyszący przejeżdżaniu w pobliżu pola na którym rosną. Fajna przejażdżka, 20,14 km

20.06.12

4 jeziora i pogoń za deszczem ;)

Od rana deszcz stukał w szyby i dach wózka widłowego którym się poruszam w pracy. Już wtedy myślałem o śmiganiu na rowerze po pracy.

Zegarek wskazywał 17.00 kiedy ruszyłem 4 litery. najpierw Swarzędz i jezioro swarzędzkie, trochę bajery na stromych górkach prowadzących z blokowisk do jeziora. Można było poszaleć ale za dużo czasu nie miałem więc pojechałem dalej na Katarzynki, Uzarzewo, Biskupice i 2 jezioro tego dnia - Dębiniec. Runda jak zawsze wokół i obrany następny kierunek, jezioro Brzostek ;) Tam również kółeczko dookoła jeziora i przez Górę i tamto jezioro do domu :)

Chciałem pojeździć w błocie i deszczu. Pierwszego aż za dużo za to deszcz padał kiedy przemykałem przez lasy PK Promno i nie doświadczyłem go na własnej skórze za dużo :) Rower brudny, a ja do tego zmęczony i zadowolony, że łączę się z naturą aż zanadto :)
Nie jestem niedzielnym rowerzystą, sprzęt zawsze można umyć. Na trasie w tych najbardziej brudnych i wymagających miejscach nie spotkałem nikogo, a szkoda bo takie deszczowe warunki: mokre korzenie, ścieżki, kamienie (kocie łby) znacznie utrudniają jazdę i w ten sposób człowiek uczy się i jeszcze bardziej zgrywa z rowerem. A więc było wszystko co piękne ale deszczu nie dogoniłem :)

do Kiszkowa i z powrotem

Sobota, 9 czerwca 2012 · Komentarze(1)
Dziś wycieczka rekreacyjna z Sylą do Kiszkowa w odwiedziny mojej rodzinki (53,32 km). Zdjęć nie ma więc wykorzystam ten wpis do wyrównania dystansu jaki przejechał mój rower (1013,99 km) z tym jaki figuruje w statystykach.