avatar Ten blog rowerowy prowadzi 19Piotras85 z miasteczka . Mam przejechane 15738.70 kilometrów w tym 6505.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy 19Piotras85.bikestats.pl
  • Sprzęt Lawirant

Rajd rowerowy z rodzinką i przyjaciółmi

Czwartek, 1 maja 2014 · dodano: 02.05.2014 | Komentarze 3

Długi weekend majowy rozpoczął się wręcz rewelacyjną pogodą. Lekki deszczyk od rana, a później już ciepło i słoneczko. Opcja była tylko jedna - rowerowa ;) Wpadłem na pomysł, żeby wybrać się na Rajd Rowerowy na Dziewiczą Górę. Sylwia podłapała temat, później jedna i druga szwagierka, chrześniak Sylwii - Maks, teściu, wuja i kolega Mateusz. Ekipa liczna i chętna na rowerowe wojaże ;) Na miejscu zbiórki spotykamy się z Grigorem i jego ojcem Panem Krzysiem - pozdrawiam z tego miejsca!
Wszyscy którzy chcieli jechać wysłuchali uwag organizatora po czym ruszyliśmy z uśmiechami na twarzach ;) Tempo było spokojne, dzieciaki dzielnie pedałowały, nawiązywały się nowe znajomości i oprócz kilku przewrotek wycieczka przebiegała bardzo przyjemnie. Wiedzieliśmy jednak, że po dotarciu na Dziewiczą Górę część z nas ruszy w swoją stronę żeby zagłębić się w Puszczy Zielonce. Tak zrobiliśmy i z Sylwią, Maksem, Grigorem i Panem Krzysztofem objechaliśmy część parku.
Czas mijał bardzo przyjemnie, w lesie zero wiatru i zimna. Niestety po wyjechaniu na odkryte tereny sytuacja nieco się zmieniła ale na szczęście były to ostatnie kilometry naszej fajnej wycieczki ;)
Dziękuję z towarzystwo wszystkim uczestnikom rajdu oraz pozostałej ekipie za wspólne kilometry w leśnej otoczce ;)

kolorowa historia:

Ekipa gotowa do jazdy ;)
Ekipa gotowa do jazdy ;) © 19Piotras85" />

Tuż przed startem rajdu, kilka zdjęć na pamiatkę musi być!
Tuż przed startem rajdu, kilka zdjęć na pamiątkę musi być! © 19Piotras85" />

Grigori i Piotras - BS TEAM -
Grigori i Piotras - BS TEAM - © 19Piotras85" />

Krótki postój, szybkie zdjęcie ;)
Krótki postój, szybkie zdjęcie ;) © 19Piotras85" />

Dziewicza Góra i pożegnalna fota
Dziewicza Góra i pożegnalna fota © 19Piotras85" />

Zajeliśmy przystanek w sercu Puszczy Zielonki - miejscowość Zielonka ;)
Zajęliśmy przystanek w sercu Puszczy Zielonki - miejscowość Zielonka ;) © 19Piotras85" />

Wspólna fotka z ojcem Grigora, mega zajebisty kompan! Piona Panie Krzysztofie ;) © 19Piotras85" />

Dzień zaliczony do udanych: miła atmosfera, nogi dostały impuls do dalszej jazdy, mózg dotleniony i każdy zmęczony choć szczęśliwy ;)