avatar Ten blog rowerowy prowadzi 19Piotras85 z miasteczka . Mam przejechane 15738.70 kilometrów w tym 6505.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy 19Piotras85.bikestats.pl
  • Sprzęt Lawirant

R-10 i Morze Bałtyckie

Niedziela, 22 czerwca 2014 · dodano: 22.06.2014 | Komentarze 9

Relacja jest sumą czynnego wypoczynku wakacyjnego w dniach 14.06-21.06.

Od początku roku plan był taki, że urlop wakacyjny spędzamy w siodle przemierzając wybrzeże. Niestety nie udało się nam zrealizować tego fajnego planu. Za to nad morzem byliśmy i pojeździliśmy szlakiem "Bike the Baltic R-10"
Do Kołobrzegu jeździliśmy na obiady, a wycieczkę zrobiliśmy sobie w drugą stronę czyli do Mielna - Unieście. Ruszyliśmy z Sianożęt przez Ustronie Morskie i dalej Gąski, Sarbinowo, Chłopy do Mielna. W Mielnie pokręciliśmy się po mieście i wzdłuż jeziora Jamno dojechaliśmy do Unieścia. Nadbałtycki szlak jest bardzo piękny i malowniczy. Pokazuje Morze Bałtyckie z perspektywy większych miejscowości i dzikich zejść na plażę. Z wysokości, między drzewami, w piachu i trawie. Mimo, że mięliśmy okazję jechać tylko małą częścią R-10 wiemy, że jest to szlak na który warto będzie wrócić.
W sumie na rowerach spędziliśmy 7 godzin i 35 minut podziwiając super widoki i miło spędzając czas.

kolorowa historia:

Latarnia w Gąskach © 19Piotras85

Dworek PGR Gąski
Dworek PGR Gąski © 19Piotras85

Piotras z lotu ptaka na Bałtyk patrzy ;)
Piotras z lotu ptaka na Bałtyk patrzy ;) © 19Piotras85

Ujście rzeki Czerwona w okolicach Ustronia Morskiego © 19Piotras85
Piękny zachód słońca
Piękny zachód słońca © 19Piotras85

Urlop spędzony bardzo fajnie i przede wszystkim również aktywnie ;)

Kategoria wycieczka

19Piotras85
| 20:14 czwartek, 26 czerwca 2014 | linkuj romulus - prawda, że Bałtyk wygląda jak jakieś cieplejsze morze, super kolory. Mi tez się podoba to ujęcie.
rolnik - bardzo chętnie ustawię się z Tobą na wspólne kilometry ;)
rolnik90
| 10:55 środa, 25 czerwca 2014 | linkuj Super Wyprawa, tez mi się marzy trasa wzdłuż wybrzeża od Świnoujścia do Gdańska, ale i taka
R-10 tez dobra:) Chciałbym poznać bikerów z okolicy do Sarbinowa mam raptem 15 km więc mam nadzieję że kiedyś się zgadamy na wspólną wyprawę, PozdRower:)
romulus83
| 19:54 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj Fajna fotorelacja. :) Przedostatnie zdjęcie super. Harmonizujące barwy błękitu rzeki, i turkusowo szmaragdowy kolor morza. :)
19Piotras85
| 10:02 wtorek, 24 czerwca 2014 | linkuj Pogoda faktycznie była super, wiaterek od morza dodatkowo ochładzał w czasie jazdy ;) Sylwia załapała bakcyla do jazdy więc mam nadzieję, że tak będą wyglądać nasze wakacje, na rowerach ;) Linia brzegowa na prawdę super.
anetkas
| 22:18 poniedziałek, 23 czerwca 2014 | linkuj A My byliśmy prawie pod Waszą miejscowością i chcieliśmy Was odwiedzic, ale Grzesiu nas uświadomił że jesteście na urlopie :)Fajna wycieczka :) Pozdrowienia... :)
salamandra
| 20:34 poniedziałek, 23 czerwca 2014 | linkuj Prawda, ile różności nad tym Bałtykiem? Świetna fotorelacja. Pozdrawiam :)
marcingt
| 19:09 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Pogoda jak widzę na zdjęciach nie najgorsza. R10 jak każdy szlak rowerowy ma lepsze i gorsze odcinki. Czasem trzeba się pomęczyć z piachami bądź dość wymagającym terenem, czasem też ucieka daleko od morza, ale mimo polecam kiedyś przejechać całość, bo po drodze jest co zwiedzać.
jerzyp1956
| 18:32 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Fajne fotki i super wycieczka... pozdrawiam
z3waza
| 18:22 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Też tam byłem :) Fajny rodzinny wyjazd.
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!