avatar Ten blog rowerowy prowadzi 19Piotras85 z miasteczka . Mam przejechane 15738.70 kilometrów w tym 6505.05 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy 19Piotras85.bikestats.pl
  • Sprzęt Lawirant

Sylwestrowo, 2013 przechodzi do historii ...

Wtorek, 31 grudnia 2013 · dodano: 31.12.2013 | Komentarze 4

Ostatni dzień roku udało się spędzić na rowerze. Podobnie jak rok temu ;) Warunki do jazdy w lesie były wręcz idealne, słońce pięknie malowało pejzaże, a temperatura nie dawała się aż tak mocno we znaki! Puszcza Zielonka pokazała dziś, że jest wiele miejsc których jeszcze nie przejechaliśmy. Na przyszły rok eksploracja najbardziej oddalonych zakątków nie ominie tego pięknego miejsca jakim są nasze najbliższe lasy. Dziękuję kompanom za udane kręcenie! Pozdro

Z tego miejsca chciałbym również pozdrowić wszystkich których poznałem i miałem przyjemność jeździć w mijającym roku! Oby 2014  był bardziej owocny we wspólne wypady! Wszystkiego Najlepszego!

Nie może zabraknąć osobnych podziękowań dla mojego kompana Grigora. Dzięki Grzechu za te wszystkie wspólne tripy, zwłaszcza za ten dziewiczy daleko od domu. Z Tobą nigdy nie jest nudno ;) Jeszcze raz Wszystkiego co Najlepsze na Nowy Rok! Pozdro Bracie!

JoannaZygmunta
| 18:34 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Psy faktycznie były i pchały się do "sklepiku" ;)
grigor86
| 17:23 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Dzięki Piotras. Zawsze do dyspozycji ;-) Tobie również po raz enty już chyba ZDROWIA BYKU!
19Piotras85
| 17:07 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Aśka masz pecha ;) a brama zamknięta bo psy na podwórku były. To na bank mój rower nie był, bo nie "rzucam" go w oczy nikomu ;) Rada na przyszłość: jeśli będzie zamknięta brama proszę trąbić ;) Również Wszystkiego Najlepszego!
JoannaZygmunta
| 16:50 wtorek, 31 grudnia 2013 | linkuj Chciałam dzisiaj jajca zakupić ale bramę zamknąłeś po przyjeździe, bo rower na podwórku stał. ;)
Wszystkiego najlepszego :)
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!